Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów jest nie do zajechania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Układ hamulcowy
Zawieszenie
4,0
Całokształt
auto po dobrze zamontowanej inst LPG jest wdzięczną zabawka i oszczędną na długie lata
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik jest bdb ale ma swoje zajawki luzy na zaworach jak ktoś lubi cisnąć to co jakieś 40 tyś regulacja a i oczywiście kopółka palec ma luz na sprzęgiełku trzeba go usunąć i 150km/h na LPG musi iść dobrze jest podać ciepłe powietrze prosto z kolektora to dla oszczędnych 1-1.5 litra gazu mniej pamiętaj o czystym filtrze powietrz ssanie na mnini
5,0
Skrzynia biegów
po za tym że łatwo ją obtrącić bo za bardzo wystaje
3,0
Układ jezdny
wachacze szybko się wybijają niski koszt naprawy
Komfort
3,0
Widoczność
przyzwoita ale pamiętaj że masz lusterka za nim coś przyatakujesz
3,0
Ergonomia
tak tak plastiki pow 93r są lepszej jakości
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
można w majtkach jeździć pod wrunkiem że leje sie płyn chłodniczy anie wode od nowowści
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trszkę mało regulacji ale fotel wygodny nawet na dłuższe trasy
4,0
Wyciszenie
jeżeli silnik jest dobrze utrzymany przy optymalnej V jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
można troszke jej pomóc
4,0
Stosunek jakość/cena
przejeździłem moją frytką 140 tys za 5l dwa razy staneła z czego raz brakło owsa :))
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dla majsterkowiczów prosta konstrókcja samemu można działać
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uwaga na gazie co jakieś 100 tyś uszczelka pod głowicą pompka paliwa padnie lepiej ją odłączyć
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 54KM 40kW
[l/100km]