Auto bardzo przyjemne, odczucia jak z segmentu wyżej. Żwawy silnik, oszczędny (ale wymaga umiejętnego obchodzenia się z gazem, jak większość turbo benzyn). W środku wystarczająco miejsca dla rodziny 2+1, bagażnik w kombii ogromny. Dobre wyposażenie (Style), wysoki komfort jazdy. Jedynie szkoda że w środku całe plastikowe i te plastiki są słyszalne na naszych drogach, za to -1 do oceny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Póki co super, bezawaryjny, specyficznje pracuje i wymaga to przyzwyczajenia. Dosyć oszczędny i bardzo dynamiczny. Euro 6 niestety wprowadziło ograniczenie w reakcji na gaz.
4,0
Skrzynia biegów
Wrzucanie biegów to przyjemność za wyjątkiem wstecznego. Skok mógłby być trochę mniejszy. Bardzo dobrze zestopniowana. 6 do jazdy powyżej 70, 4 do bardzo sprawnego wyprzedzania.
5,0
Układ jezdny
Pewne prowadzenie. Czuć elektroniczną szperę, wymga przyzwyczajenia i poznania auta. Bardzo zacieśnia zakręty, trochę nienaturalnie, ale da się to kontrolować.
4,0
Karoseria
Cienki lakier, jak w każdym nowszym aucie. na ubytku od kamienia szubko pojawiła się rdza. Coś o czym we francuzach nie mogło być mowy!
Komfort
5,0
Widoczność
Jest super, tyle w temacie.
5,0
Ergonomia
Skoda więc musi być max w tej kategorii. Auto klasy B a oferuje tyle co C.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, jedyny minus za trochę dziwne działanie klimatronika (trzyma zbyt wysokie obroty nawet po osiągnięciu temperatury)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Słychać szum powietrza, ale silnik cichy dzięki długiej skrzyni (przy 100km/h 2tys obrotów)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mocniejsza i elastyczniejsza benzyna w porównniu do poprzedniego wolnossącego auta z gazem (1.4 75km) a koszty prakktycznie niewiele większe licząc amortyzację instalacji lpg i koszty przeglądów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 110KM 81kW
[l/100km]