Zawieszenie
: Miękkie i buja na zakrętach, ale do zniesienia
4,0
Całokształt
Auto do codziennej jazdy. Niczym się nie wyróżnia. Ma wszystko co potrzeba. Jest ekonomiczne, ma pojemny bagażnik, w miarę dobre światła. Dynamika zaskakuje na plus. Co do minusów, to kultura pracy silnika, chodzi tak jak by miał się rozlecieć za chwilę,ale tak już jest przy 3 cylindrach. Miękkie zawieszenie, jak się hamuje ostrzej to auto się buja do przodu jak kiedyś polonez. Turbodziura do przeżycia jak się przyzwyczaisz to ogarniesz wyprzedzanie. Skrzynia na zimnym haczy wsteczny. Ogólnie tani pochłaniacz kilometrów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to 3 cylindry kultura pracy słaba, natomiast dynamiczny jak na 1.0 i spalanie w miarę ok 6 litrów.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna na 3+. Przy zimnym silniku haczy wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Nie jest sztywne, buja na zakrętach
4,0
Karoseria
Zaoszczędzono na blachówie, progi można palcem wgnieść. Ale cena czyni cuda.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok
5,0
Ergonomia
spoko
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą grzeje szybko, latem klima ogarnia
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest spoko, jak na wąskie auto miejsca jest dosyć
5,0
Wyciszenie
W miarę cicho jak już się rozgrzeje. Przy odpalaniu warczy jak kosiarka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu jest ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena czyni cuda
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżdzę rok , zakup 70 000 km i tylko wymiana oleju .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie chce psuć
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 TSI 110KM 81kW
[l/100km]