Słaby, kultura pracy dobra jak na R3, spalanie bardzo niskie - potrafi spalić 6l gazu na 100km. Jednostka prosta i raczej bezawaryjna, uwielbiana przez złotówiarzy.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zaprojektowana długość przełożeń, bez porównania lepiej niż we wszelkiej maści japońcach i francuzach. Jednak brakuje mi tutaj 6 biegu na autostradę, bo 1.0MPI przy 140kmh ma 4500 obr/min.
3,0
Układ jezdny
Dobrze zaprojektowane zawieszenie, wygodne, wybiera nierówności dobrze jak na ten segment samochodu. Jednak zbyt chwiejne na boki i przez to nieprzewidywalne w zakrętach.
5,0
Karoseria
Dobra jakość wykonania karoserii i lakieru. Brak widocznych ognisk korozji w porównaniu do Kia/Hyundai, gdzie w samochodach w tym samym wieku (5 lat) te ogniska już się pojawiają.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność również do tyłu.
5,0
Ergonomia
Ergonomia level VW. Bardzo dobra.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawne ogrzewanie i wydajna klimatyzacja. Jednak 4*, ponieważ przy najsłabszych silnikach temperatura płynu chłodniczego spada jeśli stoimy na włączonym grzaniu przy temp. zewn. poniżej zera. Więc trzeba jechać aby nie przestało grzać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża ilość przestrzeni aby wygodnie usiąść.
4,0
Wyciszenie
Przyzwoite, ale do miasta i na trasę krajową. Na autostradzie niestety jest głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chyba nie ma tańszego w eksploatacji auta na ten moment niż fabia 3 w 1.0 LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 75KM 55kW
[l/100km]