Na stacji - 420KM za 38 PLN, dla kogo ważne są koszty ten wie wszystko. Paliwo w okresie zimowym niecały litr na 100 KM. O niebo taniej niż w poprzednim aucie. Klima, Radio, el. Szyby, dobre oświetlenie, przyśpieszenie wystarcza, jazda 140 KM/godzinę po autostradzie też nie stanowi wyzwania. Przestrzeń na wózek + bagaże dla rodziny 2+2 w pełni satysfakcjonująca.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeździ ok, tanio, do 110KM/godzinę cicho.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze dobrane przełożenia, czasem nie warto się kierować podpowiedziami zmiany biegów, zwłaszcza w górach.
4,0
Układ jezdny
Brak uwag
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok, mogłoby być lepiej z tyłu.
5,0
Ergonomia
Uważam, że jak na tą klasę samochodu jest idealnie. Z przodu każdy siądzie dobrze i wygodnie, z tyłu też nie ma tragedii, bagażnik jest super, spokojnie może konkurować pod tym względem z kombi segmentu C.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa ok, chociaż szczerze powiedziawszy spodziewałem się więcej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok, z tyłu dla pasażerów już gorzej, ale spokojnie 2 osoby usiądą wygodnie jeżeli z przodu nie siądzie osoba o wzroście 2m.
3,0
Wyciszenie
Chyba najsłabsza strona auta. Do 110 jest ok, potem robi się głośno...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam pytań. Wydawało mi się, że Panda z LPG to mistrz oszczędności, ale Fabia bije ją na głowę. 100 KM za ok. 12-13 PLN (liczę już z benzyną) - biorąc pod uwagę rozmiary autka to jest mistrzostwo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jaką zapłaciłem za auto w stosunku do tego co dostałem jest rewelacyjna, auto kupione z wyprzedaży w środkowej wersji wyposażenia za tyle ile niektórzy płacą za 5 letnie "igły"
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie zauważyłem, raz czy dwa nie przełączył się na LPG, ale to można zrobić ręcznie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 póki co, ale to dopiero 6k kilometrów.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 75KM 55kW
[l/100km]