Tanie w eksploatacji auto, solidne wykonanie, przyjemne wrażenia z jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
Ekonomiczny, elastyczny i dynamiczny. Trochę głośny na zimnym, jednak nie wibruje mimo 3 cylindrów. Po 20tys km od zakupu z drugiej ręki i użytkowania przez pół roku, na razie bez usterek.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i dobrze spasowana. 5 bieg pozwala na bardzo ekonomiczna jazdę i wrzucam dopiero powyżej 100 km/h
5,0
Układ jezdny
Czuły i precyzyjny. Dobrze pokonuje zakręty, auto nie zarzuca tyłem. Dobry rozstaw mas
5,0
Karoseria
Kwestia gustu. Mi się podoba jest lekko konserwatywnie ale przy ledach i halogenami ładnie cała buda wyglada. Na razie lakier w bardzo dobrym stanie bez odbarwień i odprysków.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Wszystko widać w każdym kierunku.
4,0
Ergonomia
Brakuje miejsca na telefon. Niby jest wgłębienie pod ręcznym ale zbyt szerokie i lata telefon w każdym kierunku bo nie ma maty antyposlizgowej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klimatyzacja i bardzo mocne grzanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tylu ciasnawo
5,0
Wyciszenie
Jest o dziwo zadawalającej jak na klasę tego samochodu, wg mnie idealna ocena byłoby 4,5
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo ekonomiczne i solidne auto. Co świadczy że wiele firm ten model leasinguje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najbardziej korzystny kompromis w tej klasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wystąpiły do tej pory uzytkowania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zastrzeżeń
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 105KM 77kW
[l/100km]