Układ hamulcowy
: tarcze hamulcowe, ale to mój styl jazdy. tato ma taka samą i nie zna tej przypadłości.
4,0
Całokształt
Mam dobrze wyposażoną wersję. Pojemne auto miejskie, użytkuje służbowo. Nie szanuję, a ciągle wygląda dobrze...
Wrażenia
4,0
Silnik
Taki przeciętny. Do spokojnej jazdy ok. Bezawaryjny, potrafi być oszczędny, jak się myśli w czasie jazdy. W sumie katuje go do oporu i nic się z nim nie dzieje. Nie chcą mi zmienić na nowy, bo nie generuje kosztów... Mamy w firmie Octavię 2 FL z tym silnikiem, 450 tys, i tez nic się nie dzieje...
4,0
Skrzynia biegów
jak skrzynia, długie przełożenia, ale chodzi ok. Sprzęgło przy tym przebiegu oryginał.
4,0
Układ jezdny
Poza kilkoma gałkami, reszta w oryginale. Wymienione sworznie, gumy wahacza, końcówki i łączniki. Amory jak nowe.
4,0
Karoseria
Pojemna, jak na wymiary. Starczyłaby nawet na wakacje.
jak na segment B, bezkonkurencyjna.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok, parkowanie ułatwiają czujniki, ale i bez nich byłoby ok.
5,0
Ergonomia
Jak w skodzie, prosto na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko działa, choć w prywatniej Hondzie wszystko działa szybciej. Ekonomiczny silnik potrzebuje czasu na grzanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na B klase.
3,0
Wyciszenie
Nie jest źle. Na zwykłych lokalnych drogach ok, na autostradzie męczarnia. Sprzęt audio bardzo przeciętny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tu nie do pobicia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej nic, przy 300tys podkładki pod wtryskiwaczami, zawieszenie po 250 tys. Często lecą tarcze hamulcowe. jedno awaryjne hamowanie ze 160 do 0 i po tarczach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak mimo przebiegu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF 90KM 66kW
[l/100km]