Silnik jest dynamiczny jak na swoją moc i w mieście naprawdę nie trzeba nic więcej. Na trasie przy prędkościach powyżej 100km/h znacznie gorzej, ale tragedii też nie ma. Ze względu na swoją małą pojemność i moc silnik mało elastyczny i pozostawia trochę do życzenia jeżeli chodzi o kulturę pracy.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dział poprawnie, coprawda przy sportowej jeździe jest zbyt toporna, ale w granicach poprawności.
4,0
Układ jezdny
Auto dobrze się prowadzi, jest twarde i ładnie trzyma się zakrętów. Przy szybkim pokonywaniu zakrętów ma tendencje do podsterowności, ale nie jest to przecież auto do takiej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Auto pomyślane w ten sposób aby było proste i funkcjonalne. Jak pomyśleli tak zrobili:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń, nawiewy dobrze działają klima jak na razie też.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O ile przestrzeń dla kierowcy jest bez zastrzeżeń o tyle pasażer siedzący za mną (mam 193cm) ma już problemy. Szczerze mówiąc niewiele więcej miejsca niż w moim starym punto.
2,0
Wyciszenie
To największa wada tego auta. Chyba jedynie w zaporożcu jest głośniej. Jest głośno cały czas, a gdy zbieramy się do wyprzedzania to następuje pobudka ze snu wszystkich pasażerów. Duży minus.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto z grupy VAG więc nie problem o części i mechaników którzy mają obcykane konstrukcje tych aut. Ekonomika na poprawnym poziomie, bijąc rekordy można zejść poniżej 4l/100km, ale gdy poczujemy w sobie duszę rajdowca i zaczniemy w trasie bić rekordy, ale w drugą stronę wówczas spalanie powyżej 6l nie jest jej obce.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 70KM 51kW
[l/100km]