Silnik
: NIE MYśLAłEM, ZE W NOWYM AUCIE USłYSZE SILNIK WYDAJąCY ODGłOS JAK STARY DOBRY BOXER - MIODZIO DLA MOICH USZU.
4,0
Całokształt
FAJNE MIEJSKIE AUTKO Z MIłO PRACUJąCYM SILNIKIEM NADAJCE SIE NA KROTKIE WYPADY ZA MIASTO.PRZESTRONNE WNETRZE I POJEMNY BAGAZNIK.
Wrażenia
5,0
Silnik
FABIA II STYLE Z DODATKAMI SILNIK: 1,4 16V PRACUJE JAK STARY BOXER W ALFIE - KTO JEZDZIł TEN WIE I NIE WSZYSCY TO DOCENIą ( po 3 tyś km przebiegu juz tak nie pracuje ) PO MIEśCIE AUTKO JEZDZI OD 3000 OBROTóW ALE PALI MI 11 LITRóW. NA TRASIE BEZ NADMIERNYCH SZALEńSTW - MOCY WYSTARCZA, A SPALANIE OK 6 L. OGOLNIE MIłO CHOć GłOśNO.
4,0
Skrzynia biegów
KROTKIE PRZELOZENIA MAJA NADAC ZWINNOśCI ALE I TAK GAZ TRZEBA NIEZLE DOCISKAC. W MOIM WSZYSTKIE WCHODZA łADNIE ACZ MIALEM PRZYJEMNOść JECHAć INNA I BYłY W NIEJ PROBLEMY Z WBICIEM WSTECZNEGO.
5,0
Układ jezdny
UKłAD JEZDNY NIBY Z FABI I ALE DZIEKI INNEJ SYLWETCE PODOBNO JEZDZI LEPIEJ - NIE MIAłEM PRZYJEMNOśCI SPRAWDZIC OSOBIśCIE FABII I. W II JEST DOBRZE, A NAWET LEPIEJ NIż DOBRZE. NA ZAKRETACH LADNIE JEZDZI, DOBRZE TłUMI I ZNAKOMICIE TRZYMA SIE DROGI NP.: CORSA MOżE SIE SCHOWAć ZA TO FABIA MA SłABE HAMULCE.
Komfort
4,0
Widoczność
AUTKO WYSOKIE I PO USTAWIENIU FOTELA MAX DO GORY JEZDZI SIE JAK W SUVIE. PATRZąC W LUSTERKO WSTECZNE MA SIE UCZUCIE ZE JEST DłUżSZE NIZ W RZECZYWISTOśCI.BRAK ZASTRZEZEN
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO POD REKA JAK TO OD ZAWSZE W VW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BRAK ZASTRZEZEN - KLIMA MANUALNA DAJE RADE.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
AUTKO WYSOKIE. DZIEKI REGULACJI FOTELA I KIEROWNICY MOZNA PRZYJAC WYGODNA POZYCJE.BRAKUJE MI REGULACJI PASA. FOTELE TWARDE ACZ DOBRZE TRZYMAJą. Z PRZODU OGOLNIE WYGODNIE. ZA TO TYł SREDNIO CHOC LEPIEJ NIZ NP.W PUNTO CZY LINEA ( W KTOREJ SIEDZąC Z TYłU NIE DA SIE WYPROSTOWAć ). MAM KUMPLA 195 CM WZROSTU I SIE NA TYLNE SIEDZENIE FABII II ZMIEśCIł - OBAJ BYLIśMY W SZOKU.
3,0
Wyciszenie
SłABO
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUZYCIE; MIASTO - 11L.. , TRASA - 6 L.
4,0
Stosunek jakość/cena
ZA NIECAłE 50,000 Zł. PRZY TYM WYPOSAZENIU MOżNA KUPIC TYLKO OBKLEPANE I USTERKOWE GRANDE PUNTO.
NA RAZIE JESTEM ZADOWOLONY.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK NA DZIEń DZISIEJSZY I PRZY PRZEBIEGU 2000 KM. 1 WIZYTA W SERWISIE - DOKRęCILI RAMKE NA TABLICE NA KLAPIE BAGAZNIKA ;-) USłUGA ZA FREE. COś ZACZYNA PUKAć W DRZWIACH KIEROWCY I GLOśNIK W TYCH DRZWIACH PRZY MOCNIEJSZYCH BASACH WCHODZI W WIBRACJE.( po 3 tyś km; dziwny odgłos z komory silnika przy pokonywaniu poprzecznych nierówności - serwis no to ze to odgłos "trzęsącego sie silnika", brak luzów w zawieszeniu silnika i układzie kierowniczym. )
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ODPUKAć BRAK, a jednak coś zaczyna pukać ;-))
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 85KM 63kW
[l/100km]