Inne
: Najbardziej pozytywnym jest przyśpieszenie, gdyż nie spodziewałam sie tego po silniku 1,2, na trasie przyśpiesza bardzo szybko, przy czym nie zwiększając drastycznie spalanie paliwa.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik chodzi, jak na razie, bez zarzutów, jest cichy.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi włączają się bardzo dobrze, małe odległości i dobra elastyczność skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność trasy jest dobra, gorzej z parkowanie, gdyż byłam przyzwyczajona do samochodu, gdzie była widoczna maska, tutaj muszę się wychylać, by nie zahaczyć o stojący samochód, ale to chyba kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
samochód ogrzewa się w ciągu minuty, podobnie też działa klimatyzacja, w ciągu kilkudziesięciu sekund w upały da się już wytrzymać w samochodzie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wcześniej miałam nieco większy samochód gabarytowo, ale miejsce wewnątrz było mniej. Bardzo wygodny fotel dla kierowcy w możliwością regulacji wysokości, co dla niewysokiej osoby jest super wynalazkiem.
4,0
Wyciszenie
Jeździłam samochodami z tak zwanej wyższej półki (BMW, AUDI), ale oczywiście ceny tych samochodów są o wiele wyższe. W stosunku do ceny skody, wyciszenie jest rewelacyjne, mało ustępuje BMW z 2004 roku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę na długie trasy, jeżeli nie wyprzedzam zbyt często i jadę 90 - 100 km na godzinę średnia spalania wynosi 5,4 l/100 km, podczas jazdy z podobną szybkością, ale wyprzedzając samochody jadące za długo przede mną spalanie wynosi 5,6 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Oceniając stosunek jakości do ceny muszę przyznać, że reklama \"dobra jakość za rozsądną cenę\" odzwierciedla faktyczny stan rzeczy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
[l/100km]