Żałuję tylko, że nie wybrałem silnika 1,4 bo lubię szybko jeździć
Wrażenia
4,0
Silnik
Oczywiste, że kultura pracy 3 cylindrów jest gorsza niż 4 cyl. więc pewne wibracje przenoszą się na karoserię. Z perspektywy czasu żałuję, że nie dopłaciłem 1500zł za silnik 1.4
Od 3000/obr włacza się druga faza rozrządu i wtedy można dynamicznie pojechać pod warunkiem że w aucie są max 2 osoby bo w przeciwnym razie zapomnijmy o szybkim przyspieszaniu.
Niedawno założyłem instalację gazową STAG pełna sekwencja - nie czuć spadku mocy, auto bardzo fajnie jeździ.
4,0
Skrzynia biegów
Lekkie haczenie przy redukcji na 1 lub podczas wrzucania wstecznego, po za tym ok
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre zawieszenie, w miarę komfortowe ale sprężyste - pozwala w zakrętach na wiele bez mocnych wychyłów :) oczywiście jeśli ktoś lubi jazdę na twardo to musi usztywnić zawias bo ten mu będzie mimo wszystko za miękki ;)
Układ kierowniczy bardzo precyzyjny ale za mocno wspomagany.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność w czasie cofania trochę ograniczają szerokie tylne słupki
4,0
Ergonomia
Bardzo dobra ale siedzenia mało wygodne dla osób powyżej 190cm (brak regulacji kąta nachylenia siedziska przez to męczą się uda) ale to norma w segmencie B
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja bez klimy, zimą szybko się nagrzewa, latem jak to latem słońce robi swoje ale da się przeżyć bez klimy :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie znajdziecie większego auta segmentu B !
4,0
Wyciszenie
Słabo wyciszona komora silnika, powyżej 3500/obr. robi się głośno - w trasie ZDECYDOWANIE brakuje długiego 6 biegu!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na benzynie średnio 6,5L jeżdżąc głównie po mieście. Gaz średnio 7,5L również po mieście
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na gwarancji wymieniona poduszka silnika z powodu stuków