Silnik
: 3 CYLINDER SIE ZATARŁ, PEKL ROZRZĄD PRZY 40 TYS,
Układ elektryczny
: WSPOMAGANIE KIROWNICY X2 WYMIANA , CEWKI ZAPLONOWE JAK MUCHY
Inne
: KLAMKA PEKŁA , KONTROLI SIE PALA BEZ POWODU
2,0
Całokształt
NIGDY WIECEJ SKODY !!!!!!..DAŁEM SIE NAMÓWI ŻONIE I KUPILISMY TEN BUBEL ZA 42 .000 ZL , SILNIK BARDZO MULOWATY I PALI JAK ROZLEGULOWANY FIAT 125P , TRZESIE ,DUZE WIBRACJE , PEKL ROZRZAD A PO NAPRAWIE ZATARL SIE NA 3 CYL. ......SŁABY SERWIS KTÓRY OPÓZNIA NAPRAWY -ROZRZĄD PEKŁ Z WINY KLIENTA Z POWODU OSTREJ JAZDY !!!!!!!.......JEZDZILEM 8 LAT MAZDA 323 I NAWET W 10% NIE MIALEM TYLU PROBLEMÓW CO Z NOWA SKODĄ..........NIE POLECAM
Wrażenia
1,0
Silnik
PORAZKA, BRZMI JAK KOSIARKA DUZO SPALA , AWARIA ROZRZADU I 3 CYLINDRA
2,0
Skrzynia biegów
MECHANIZM ZMIANY BIEGÓW
3,0
Układ jezdny
TWARDO JAK NA MIEJSKIE AUTO
Komfort
3,0
Widoczność
TYLNE SLUPKI ZA SZEROKIE
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
TYLKO Z KLIMATYZACJĄ
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JAK NA MALE AUTKO TO WPORZO
2,0
Wyciszenie
SILNIK WYJE BO JEST ZA SŁABY
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TU SIE NIE POPISALI , W MIESCIE DO 9,5 LITRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
JAK SIE POZNIEJ ZORIENTOWALEM SUZUKI SWIFT BYL TANSZY O 4500 ZL OD SKODY WIEC SAMI ODPOWOEDZCIE SOBIE CZY WARTO !!!!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i HTP 12V 70KM 51kW
[l/100km]