Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia II Hatchback Facelifting

Skoda nigdy, 11 lat temu
Silnik 1.2 TSI 105KM 77kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 90 tys. km
Skoda Fabia II Hatchback Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW od 2010 - Oceń swoje auto
2,31
42% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Niestety mam ten model 2010- a mam z nim tyle problemów, że boli glowa. wymieniam: 1. przy właczeniu kierunkowskazu w prawo - zamiast wrocic do neutralnego położenia - właczą się sam - ale w lewo!!!!! 2. przy właczonej klimatyzacji - tak piszczy, ze staje się to bardzo, bardzo denerwujące 3. na dziurawych drogach - przy malej predkosci - tak stukaz zawieszenie, jak w daci Wydalem na ten samochod ponad 50.000pln - a przedtem mialem megane II za 47000 i mnie jezdzielem do servisu niz z tym samochodem. Wstyd Paniowie !!!!!!!
Wrażenia
2,0
Silnik
Po benzynowym silniku 1.2 i 105 KM można byłoby się spodziewać lepszych osiągów i bardziej nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych. Przyspieszenia na poziomie zaledwie kiepskim przy pelnym zaladunku katastrofa. Stosunek osiągów do masy jest żenujący.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi przy suchej nawierzchni, przy mokrej przyczepność staje się bardziej względna i auto łatwiej jest wyprowadzić z równowagi.Po ok. 14 - 27 - 48 itp ( zawieszenie to smieć ) tys. km pojawiły się stuki w zawieszeniu (przód), które są na tyle niepokojące, że niekiedy odnosi się wrażenie, iż zawieszenie zaczyna się ´sypać´.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Sterowanie radiem ok
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie i chłodzenie nie zajmujezbyt wiele czasu mometami wydaje się jakby coś nawaliło zero reakcji.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająca ilość miejca, z tyłu dużo ciaśniej, ale do zaakceptowania.
1,0
Wyciszenie
Fatalne stuki zawieszenia , szum powietrza przy nawet 90km / h a przy 120 czyste szaleństwo taki łomot że radio staje się zbędne.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa zdecydowanie odbiega od katalogowego, oczywiście na niekorzyść. Średnie spalanie w granicach 9,0 litrów przy rozsądnej jeździe to norma. Jeśli ma się ochotę trochę poszaleć, trzeba sie liczyć z tym, że wskaźnik paliwa błyskawicznie wyląduje w położeniu wyjściowym.
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W momencie odbierania samochodu z salonu pojechał on prosto do serwisu !!!!! i to nie koniec. wciągu następnego roku wymieniono przyciski od szyb i przełącznik kierunkowskazów.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Elektronika przerasta tego producenta(proste rozwiązania odeszly i mamy efekt)zdarzyło się, że w czasie jazdy wyłączyły się nagle wszystkie odbiorniki elektryczne, włącznie z reflektorami, by po paru sekundach wrócić do normy. Innym razem komputer stwierdził poważną awarię, ze wskazaniem na katalizator. W serwisie komputer zresetowano i oświadczono, że wszystko jest w porządku, oczywiście za właściwą zapłatą. Po upłynięciu gwarancji pojawil się problem z silnikiem ( naprawa 3700zł)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia II Hatchback Facelifting 1.2 TSI 105KM 77kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Fabia II Hatchback Facelifting