Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia II Hatchback Facelifting

Zasmucony, 11 lat temu
Silnik 1.2 HTP 70KM 51kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 76 tys. km
Skoda Fabia II Hatchback Facelifting 1.2 HTP 70KM 51kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
2,69
33% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Mimo niskiej ceny przy zakupie wady tego auta są zbyt liczne i drogie w usuwaniu by z czystym sumieniem polecic te auto komukolwiek. Opinie o niskiej awaryjności to bujdy psuje się bardziej niż moje poprzednie auto clio II. Spalanie tragedia elastycznoś nieistnieje silnik niema zalet tylko wady. W kwestii kosztów poza paliwem to ceny części są na poziomie BMW a chwilami i droższe w skodzie ( tanie częsci zamiene TAK ale z chin a ich jakość jest do d........ ). A tak ogólnie są gorsze auta tylko że noe są tańsze a skoda wcale nie jest taka tania po 1 roku użytkowania i po pierwszych sprawdziłem ceny Corsy D , Clio III, Fiesty i załamka w tej samej cenie auto wyposarzone na max. Utrata wartości dodatkowo dobija dziś auto jes g.. warte i gdzie ta mała utrata wrtośći no gdzie , w umysłach ludzi mówiących dobre bo niemieckie i tylko tam. NIE POLECAM !!!!
Wrażenia
1,0
Silnik
No cóż...to tylko Skoda więc kultura pracy bliżej nie określona. Jakby kosiarka, jakby maszynka do włosów... sam nie wiem. W każdym bądź razie zimny silnik pracuje okropnie,jak jest ciepły nie lepiej. Może przebieg 76tyś km jest już na tyle duży, że należałoby wymienić silnik. Pobór oleju ok 100ml na 1000km. Więc dużo jak na ten przebieg. Wiadomo że jest to silnik mało elastyczny bo ma tylko 1.2
3,0
Skrzynia biegów
Biegi chodzą lepiej niż w Clio II gen. Ma się wrażenia mieszania patykiem w gó...e
3,0
Układ jezdny
Jak na Skode to jestem mile zaskoczony. Drogi się trzyma tak na 3+ lub 4-. Dziury Polskie wybiera wmiare ale to jest spowodowane nadmierną szczywnością zawieszenia ( sztywnością nie trwalością nie mylić )
Komfort
4,0
Widoczność
Dla niektórych tragiczna dla mnie ok
5,0
Ergonomia
Wszystko tak jak powinno być, bez zbędnych przycisków, pokręteł i udziwnień. Wszystkie niezbędne rzeczy pod ręką.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet przy temperaturze dodatniej (ok. 5 st.C ) przy włączonym ogrzewaniu na max i 2 biegu dmuchawy dopiero po przejechaniu 30 km. zaczyna robić się ciepło w samochodzie. A szyby boczne potrafią być zaparowane cały czas nawet podczas parogodzinnej jazdy. Mimo to niema tragedi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest bardzo dużo miejsca z tyłu jest gorzej ale kto by się tym przejmował.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 80km/h jest już odrobinę głośno, słychać pęd wiatru, a powyżej 100 już silnik daje o sobie znać.Przy 140km/h tragedia jeden wielki rumot
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie miasto min 7-8 litra to zbyt wiele jak na tak małe auto , opinie że pali 5 - 6 to bujdy.
3,0
Stosunek jakość/cena
FATALNY gdyby ceny były na poziomie DACI to OK
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skody po 2005r jak wiemy nie słyną z niezawodności. Wiec tak jak pisałem padła mi sprężarka klimy. Nie działał mi laser w radiu fabrycznym ale dałem na przeczyszczenie i regeneracje i już jest ok. El. szyba u kierowcy raz działa raz nie. Elemety plastikoew tzrzeszczą z karzdem kilometrem bardziej. Kierownica przy 76 tyś km starta calkowicie ! , tapicerka wyglada tak jak dyby auto miało 200 tyś km jednym słowem materiały MADE IN CHINA .Od nowości skrzypienie i piszczenie dochodzące z tylnego zawieszenia. Zgłaszane kilka razy, dopiero po ponad 40tyś km serwis twierdzi, że wykonał naprawe narazie cisza.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pojawiły ogniska korozji przy styku nadkoli ze zderzakami i na tylniej klapie(samochód z 2010 wiec coś nie halo nie ?)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 HTP 70KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Fabia II Hatchback Facelifting