Silnik pracował dobrze do momentu kiedy spieprzył się łańcuch napędzający pompy olejowe. Porażka po 140 tyś/km Lepiej wymienić wtedy cały silnik!!!
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok ale też po 140 tyś trzeba było wymienić łożyska.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Autko wygodne,
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre jak na tą klasę samochodu. Szybko się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako kierowca nie narzekam a do maluchów sięnie zaliczam pow 190 cm
3,0
Wyciszenie
Mały traktorek ale da się przyzwyczaić
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rewelacyjne nawet 4,7 l/km ale średni 5,3 l/km
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu muszę coś napisać. Po 140 tys przejachanych rozsypał się silnik. W firmie mieliśmy trzy samochody w tym dwa padły na to samo jeden po 97 tyś mój po 140 tyś. wina tkwi w łańcuszku napędzającym pompy oleju połączonym z kołem zamachowym. minimalna naprawa w ASO ok 6 tyś. Łańcucha ponoć się nie wymienia. A to jest błąd!!!już po 90 tyś zróbcie to! To poważna usterka
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TDI 75KM 55kW
[l/100km]