auto dla kowalskiego szczególnie kombi ale polecał bym diesla nawet SDI
Wrażenia
3,0
Silnik
Jest to stary silnik od Favoritki tylko rozwiercony do 1,4l ten od Faworitki to pochodzi od 120L rozwiercony z 1200 na 1300-Czesi dodali nowy osprzęt i jest...nawet chodzi. Jedno trzeba mu przyznać jest niezawodny!Kultura pracy pozostawia wiele do życzenia szczególnie na niskich obrotach, a podczas jazdy czuć jakby miał turbo-dziurę ale ogólnie ok!!!
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia dobrze-pasuje do tego silnika
4,0
Układ jezdny
wspomaganie ok, zwrotność ok tylko ceny za amorki w servisie troszke zwalające z nóg (380 za amorek-Octavia 280)ale to przyczyna najbardziej popularnego auta w Polsce
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra szczególnie pomaga tu wększe lewe lusterko zewnętrzne, jasno świecące lampy z przodu
4,0
Ergonomia
Wszystko wiadomo gdzie się znajduje, nie kupujcie tylko z szybami podnoszonymi na korbe(poracha), skrzypią plastiki no ale to i tak ogromny krok w porównaniu z Favorą, kiepska instalacja grająca(głośniki brzęczą, plastiki drżą, radio syf nie mówiąc o zestawie głośnomówiacym podłączonym pod radio-nie korzystam)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę długo się grzeje ale taki urok braku klimy(z klima to nie wiem czy wogóle by jechał-i tak jest mułowaty)latem leci zimne ale to nie to co klima
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mi pasuje pasażerowi też, gorzej z tylu ale sa gorsze samochody
4,0
Wyciszenie
dosc dobre ale to nie limuzyna lecz auto dla kowalskiego
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nic nadzwyczajnego(polecam diesla)nie spodziewałem się cudów po silniku z lat 80 mimo że modernizowanym(MPI), mój pali dosc dużo ale jeżdżę tylko po mieście. Przeglądy no jak to przeglądy trzeba płacić, a naprawy no narazie tylko w serwisie no może poza tłumikami i takimi tam
4,0
Stosunek jakość/cena
szczerze: mógł by być tańszy no ale cóż wkońcu to VW prawie, no napewno na płycie podłogowej Fabi powstał Polo 4
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie ok, przy 110tys zaczęło blokować tylne koło prawe, serwis wymienił też odboje amorów tył oraz zbiorniczek płynu spryskiwaczy(cholernie mały!!!!!!!za mały), teraz zaczął ubywać płyn hamulcowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważnych usterek nie było narazie ale ma tylko 120 tys przejechane (mam jeszcze mazde 626 91 rok 2.0 benz i gaz założony przy 200 tys i narazie ma przejechane 450 000 km bez większych awarii)ten tyle nie wytrwa
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]