Przeniesienie napędu
: Wewnętrzny przegłub. Nowy 70 zł. :) Drżenie auta.
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeśli ma się 68 koni to nieoczekuj wyścigowych osiągów, ale normalna jazda 120-140- bez problemu autko śmiga. Max 168 km/h. Przyspieszenie na miasto ok.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynie chodzi lekko i o nic nie zachacza. Biegi przełczają sie płynnie.
4,0
Układ jezdny
Autko fajnie trzyma sie drogi. Jeździ sie pewnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez uwag.
5,0
Ergonomia
Combi- duży bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez uwag.
3,0
Wyciszenie
Tutaj moigło by być lepiej. Powyżej 120 km/h brakuje lepszego wyciszenia. Ogólnie 4-
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo małe zużycie paliwa. Na gazie autko chodzi 10 lat od nowości. Instalacja BRC. Super spalanie, przy mojej jeżdzie ok 100 km dziennie w 2-4 osoby z prędkością przelotową 110km/h wychodzi 8 l gazu. Latem na dłuższych trasach auto spaliło 7.2 l gazu. To rewelacyjny wynik. Benzyny pali 6.6-7.0 l. Tak więc na gazie autko chodzi 175 tyś km i nic mu nie dolega. Równo pracuje na benzynie i na gazie. Zimą lekko odpala na paliwie, płynnie przechodzi na gaz. Naprawdę super silnik pod instalację LPG. Pozdrawiam skodziarzy:) ( wiadomo świece,filtry, oleje trzeba wymieniać i dbać o furę!!)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena extra, doskonały samochód do codziennej jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pompa wspomagania po 8 latach padła. Można ja naprawić. Mi sie udało za 150 zł. Kosz nowej ok 800 zł.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]