Inne
: Awaria czujnika skrętu kól, który jest elementem zespołu wspomagania kierownicy. Po wystąpieniu w/w pompa wspomagania załacza się kilka razy na sekundę, co prowadzi do jej awarii.
3,0
Całokształt
Niewielkie auto ze sporym bagażnikiem. Pasażerowie na tylnej kanapie mają b. mało miejsca na nogi. Silnik 1.4 (68 KM) + LPG = mizerne osiągi.
Wrażenia
3,0
Silnik
Stosunkowo niska kultura pracy na obrotach biegu jałowego. Czyszczenie przepustnicy niewiele pomaga
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Prawe lusterko wsteczne mogłoby być normalnych rozmiarów, zamiast "mini".
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeciętnie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód nieźle, natomiast pasażerowie tylnej kanapy mają kłopot, co zrobić z nogami.
4,0
Wyciszenie
Całkiem nieźle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto: 9L LPG
Wieś: 8L LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zapalniczka, przełącznik otwierania szyby po stronie kierowcy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
45.000 km: czujnik skrętu kół
90.000 km: łożysko koła lewy przód
95.000 km: termostat + czujnik temperatury cieczy chłodzącej
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]