Nie jest to wyścigówka ani mistrz ekonomiczności, ale wiernie i niezawodnie służy na co dzień.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik spoko, ale trzeba przyzwyczaić się do pracy silnika trzytłokowego. Siły troche brakuje przy wyprzedzaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko (jednym palcem), Piątke można wrzucać już przy 80 km/h. Jedynka i dwójka trochę krótkie.
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się dobrze (jak na kombi). Nie za twarde, nie za miękkie. Kierownica precyzyjna i fajne wspomaganie.
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu nie widać początku maski, a z tyłu mam kratke więc nie widać prawie nic :)
4,0
Ergonomia
Ogólnie ok. Jedyny mankament to fakt, że nie da się spryskać przedniej szyby bez wyłączenia tylniej wycieraczki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje wystarczająco mocno w zimie. Nie mam klimy więc nawiew w lecie cieplejszy niż powietrze z za okna :)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nie ma problemu (mam 182 cm). Z tyłu cienko z nogami pasażera, a siedzący po środu siedzi okrakiem.
2,0
Wyciszenie
Ponieważ to kombi, to nadwozie puka, skrzypi, dzwoni. Stanowczo do poprawki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pije jak smok jak na taki mały silnik. Przeglądy autoryzowane są w średniej cenie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niemiecki design wykonany po czesku dla zarabiających polskie pieniądze.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezpiecznik, żarówka przednia, kapsel od koła odczepia się co jakiś czas, kontrolka oczyszczania spalin czasem się zaświeca bez przyczyny. Regulacja zapłonu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 64KM 47kW
[l/100km]