Jestem bardzo zadowolony a przsiadłem się z Rovera 620i, więc oczekiwania były wysokie. Jedynie czego czasem brakuje to ´kopa´ na trasie przy wyprzedzaniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżeli chodzi o elastyczność to jest naprawdę rewelacja (nie trzeba i nawet nie należy kręcić wysoko), silnik jest dobrze wyciszony, troszkę telepie na wolnych obrotach ale to normalne dla 3-cylindrowców
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, biegi wchodzą bardzo lekko, krótkie skoki dźwigni zmiany biegów
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie akurat na polskie drogi - nie za twarde i nie za miękkie, bardzo dobrze trzyma w zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność do tyłu przez szerokie tylne słupki, mi nie przeszkadza bo mam czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Wszystko ok, jedynie pokrętła sterujące nawiewem i klimą mogłyby być nieco większe.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu - szybko nagrzewa i szybko schładza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo duzo miejsca nawet dla wysokich, z tyłu znacznie gorzej (dla dzieci i niższych ok)
5,0
Wyciszenie
Do 120 km/h praktycznie bezgłośny, jedynie fabryczne opony trochę za bardzo szumią (o dziwo letnie są głośniejsze niż zimowe!!)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do 120 km/h bardzo ekonomiczny - w trasie ok 6,5, w mieście 7,0 - 7,5. PRzy jeździe na autostradzie z prędkością 140 - 150 potrafi spalić ponad 8.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem przecenioną wersję Elegance i za 46 tys. mam auto wyposażone we wszystko co można sobie tylko wyobrazić. Jedyne co musiałem dodać to relingi dachowe i siatki do bagażnika. Uważam że za tą cenę auta z takim wyposażeniem i bagażnikiem (kombi) nie dostałbym u innego producenta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać - na razie 0 problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j/w
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 64KM 47kW
[l/100km]