Bardzo praktyczne i ekonomiczne auto. Przy pomocy jego przeprowadziliśmy się do domku jednorodzinnego z bloku, zwiedziliśmy cały kraj, kilka wyjazdów za granicę. Złodzieje nawet nie niego nie spojrzą. SKODA to dobry samochód!
Wrażenia
3,0
Silnik
3 cylindry dają specyficzny odgłos, ale na wyższych obrotach jest lepiej. Przy ruszaniu trzeba go trochę kręcić. Do miasta OK, w góry - trzeba mocno kręcić i wyłączyć klimatyzację...
5,0
Skrzynia biegów
Mam nowszy o 4 lata japoński samochód i chciałbym skrzynię Skody, to jest to czego w skrzyni oczekuję
3,0
Układ jezdny
Szybkie pokonywanie zakrętów to strach, bardzo często miałem obawę że wypadnę. Przy niskich prędkościach (np. zjazd z ronda) podsterowność - jedzie prosto...
Komfort
4,0
Widoczność
Tu nie mam zastrzeżeń, dobre doszacowanie przodu jak i tyłu
3,0
Ergonomia
Prostota, dźwignie z grupy VW
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Do tego silnika klima tylko w trasie i na zjazdach, trochę mało KM
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Skoda zrobiła tu bardzo dobrą robotę, kabina, bagażnik w tej klasie nie ma lepszych!
3,0
Wyciszenie
3 cylindry trochę hałasują, ale nie jest tak źle.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gaz: trasa 6,5 - 7,5
Mieszany: 8
Miasto: 9
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak ma się bezwypadkowy krajowy egzemplarz to 500.000 km uważam nie jest problemem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze coś, naprawy nie drogie i do wykonania przez średnio \"sprytnego\" mechanika
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy większy przebiegu zwiększa się usterkowość, jednak nie pond przecietność
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 64KM 47kW
[l/100km]