Silnik
: Silnik nie do zdarcia, momentami żyłowany do granic wytrzymałości, a mimo to nawet oleju nie chciał palić.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Wyciel z kolumny kierowniczej, której nie można naprawic, trzeba ją wymienic, a to sporo kosztuje- kolumna cena 2200zł do tego końcówki drążków, robocizna i koszt łączny 3tyś zł.
4,0
Całokształt
Ogólnie auto bardzo dobrze się spisywało w mieście oraz na trasie, przejąłem je przy przebiegu 140tyś i kręciłem intensywnie do 287tyś, najpoważniejsza awaria to kolumna kierownicza która podobno czasami lubi się uszkodzić, trzeba rozpytywać po serwisach kto taniej zrobi, ja za naprawę zapłaciłem 3250zł w innym serwisie zapłaciłbym 4tyś. Auto intensywnie eksploatowane-miesięcznie robione 5-7 tyś km i pedał gazu przeważnie w podłodze i o dziwo nigdy nie zawiodła, zima nie zima odpalała na dotyk, eksploatacja można powiedzieć, że tania- raz kiedyś strzeli cewka zapłonowa na którejś świecy, normalna rzecz, mi zdarzyło się 2 razy-wymiana 150zł. Auto ma łańcuch rozrządu co zmniejsza koszty związane z obsługą rozrządu. Na takie autko z takim małym silnikiem i za takie pieniądze na prawdę należy się ogromny pozytyw.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Generalnie auto jeździło bez usterek, typowe wymiany eksploatacyjne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 64KM 47kW
[l/100km]