świetny na auto służbowe - na trasie dotrzymuje tempa samochodom z wyższej klasy (ku ich ździwieniu). Dla pełnej satysfakcji przydałoby się dodatkowe 20 km.
4,0
Skrzynia biegów
świetnie dobrane przełożenia, jednak pojawiają się chrobotania przy szybkiej zmianie biegów.
4,0
Układ jezdny
Odpowiednie na polskie drogi, jednak szerokość osi nie daje poczucia stabilności podczas pokonywania zakrętów z dużą prędkością.
Komfort
5,0
Widoczność
odrobinę ograniczona przez rozmieszczenie słupków.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja mogłaby być odrobinę skuteczniejsza przy wychładzaniu gorącego wnętrza.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód do jezdzenia najlepiej w pojedynkę, jednak można również przemieszczać się bez męczącego ścisku w 4 osoby. Główną wadą są fotele przednie - brak regulacji na odcinku lędźwiowym.
3,0
Wyciszenie
Przy wiekszych prędkościach pojawia się głośny szum owiewającego powietrza. Niestety wystąpiły również problemy z doszczelnieniem drzwi, przez które wkrada się dodadkowy świst. Dynamiczny silnik ma jedną wadę - Fabia nie jest dostatecznie wygłuszona, by przy niskich obrotach zapomnieć że jedzie się dieslem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ekonomiczne. Niestety spalanie znacznie wzrasta przy dynamicznej jeździe - głównie w mieście i przy szybkiej (powyżej 150 km/h) jeździe. Pompowtryski dają wiele przyjemnych doznań, ale niestety trzeba je nakarmić.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 101KM 74kW
[l/100km]