Karoseria
: Trzeba trochę powalczyć z drobnymi ogniskami korozji
5,0
Całokształt
Samochód nie zawodny, idealny na dojazdy do pracy z bardzo małymi kosztami utrzymania.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na ten przebieg - rewelacja.
Spala w mieście trochę ponad 5l/100 przy bardzo dobrych osiągach ( 101KM przy małej masie własnej ).
Przy ok. 230tys. km regeneracja turbiny ( jedyny koszt związany z silnikiem ).
Cały czas na pełnym syntetyku i między wymianami bez ubytków oleju.
5,0
Skrzynia biegów
bez problemów, biegi zmienia się płynnie.
4,0
Układ jezdny
jak na 18 letni samochód - ok.
3,0
Karoseria
Niestety pojawiająca się korozja, zwłaszcza w tylnej części ( tylna klapa, błotniki tylne )
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutów.
5,0
Ergonomia
W wersji "comfort" dużo schowków. Wykorzystane każde miejsce.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę długo się nagrzewa w porównaniu do wersji benzynowych.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tej klasy pojazd - zadowalające
3,0
Wyciszenie
Tu nie ma co wymagać od 1,9TDI..
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo tanie części, duży wybór zamienników, mała awaryjność, małe spalanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo tanie części, duży wybór zamienników, mała awaryjność, małe spalanie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Większość do usunięcia we własnym zakresie, nie wymagające wizyty w warsztacie.
Mało skomplikowany pojazd.
Przebieg 230-310 tys. (80tys.):
Wymieniony akumulator, przewody hamulcowe, tarcze, klocki, rozrząd, amortyzatory tył.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana pompy wspomagania. Koszt regenerowanej z wymianą ok. 300zł. (2017r).
Regeneracja turbo ( poprzedni właściciel - przy ok. 230tys. )
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 101KM 74kW
[l/100km]