Drgania ma jałowym biegu, wymiana uszczelki pod głowicą, pompa wodna do wymiany, w miarę dobry do spokojnej jazdy,
4,0
Skrzynia biegów
Na razie ok - przebieg 81.000
3,0
Układ jezdny
Lipne przednie zawieszenie - ale mocniejsze od peugeota 206
Komfort
3,0
Widoczność
Ok
4,0
Ergonomia
Ok
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zaparowywują szyby w temperaturze 2-8 stopni jak jest na dworze na postoju.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ujdzie
4,0
Wyciszenie
Ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli w kołach jest 2,7 ATm to pali przyzwoicie - koła 195x60x14
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczy przednia półka
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Siada elektronika już przy -5 stopniach zimna (głównie alarm), Denerwujące drgania silnika na jałowym biegu, po 81000 pompa wodna jest do niczego, przednie zawieszenie trzeszczy i stuka na małych dołkach, po 65.000 siadła uszczelka pod głowicą, czasami się nie załancza alarm, psyje się central-zamek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]