Autko przecietne. Na szczesie po ponad 140tys przejechanych moge stwierdzic, ze ani razu nie zawiodło mnie na trasie i nie zmusiło do naglego oddania do naprawy. Były naprawy ale "planowane" z wyprzedzeniem. Jak kupowac to z silnikiem min. 75KM.
Wrażenia
3,0
Silnik
Stara konstrukcja Skody, mała moc, ale max. moment dostepny juz dosc szybko. Ogolnie przecietna 8 zaworowa konstrukcja. Faluje na wolnych obrotach.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami problemy z jedynką.
4,0
Układ jezdny
Sztywne i dosc awaryjne.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jak to niemieckie konstrukcje. Bez polotu ale funkcjonalnie. Bezsensownie małe lusterko prawe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dość szybko grzeje. Wentylator głośny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest OK. Z tyłu ciasno.
4,0
Wyciszenie
Wiele lepszych aut jest gorzej wyciszone.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądu w ASO drogie (moze nie tak jak w Oplu) i fatalne (wciskają Klientowi co sie da). Czesci firmowe drogie. Na szczescie jak robia to już skutecznie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogło być gorzej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamek prawy i lewy wymieniane. Łaczniki stabilizatora wymiana. Odbojniki amortyzatorów wymiana. Uszczelka pod pompa wodną i czujnik wspomagania - wymiana. Oczywiscie ciekna tylne drzwi w deszczu, plastiki lekko poskrzypują... No i klapa bagażnika wymaga delikatnego zamykania.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana uszczelki pod głowicą.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]