trochę chodzi jak w dieslu tzn od czasu do czasu coś rzępoli :)
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
te polskie drogi och!!!
Komfort
4,0
Widoczność
wiadomo trochę z tyłem gorzej ale jest ok
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze chociaż poza zimą jest w niej stanowczo za ciepło (bez klimy)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
troche z tyłu mogłoby być więcej miejsca ale jest ok
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
za dużo pali dlatego jest na gazie (auto nie kierowca :))
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raczej nic się nie dzieje tyle tylko że żarówki palą się z przodu dość często i cieknie z układu chłodniczego no i filtry strasznie szybko się zapychają
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
no tutaj to 2 rzeczy były zaskakujące: 1-po ok 30000 wymiana łożyska
2. przy 60000 padł wałek rozrządu i hydrosztosy (popychacze) !!!!! koszmar auto poprostu zgasło i już. jeśli chodzi o ASO czekania 1,5 miesąca i koszty ok 3000 pln ale Polak potrafi i części miałem już po kilku dniach za 1200zł ze Słowacji :). Mechanik stwierdził że wałek był fabrycznie źle ustawiony-pech!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]