Moim zdaniem godny polecenia. Szczególnie dla osób, które chcą auto oszczędne ale bez instalacji gazowej (nigdy więcej!!!) oraz bez "ciężkiej nogi". Oczywiście ma też drobne mankamenty: prawe lusterko mniejsze niż lewe?! Podświetlenie fabrycznego radia z CD tylko z włączonymi światłami pozycyjnymi?! Zamykanie maski silnika - trzeba nieźle trzasnąć!
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzy cylindry mają charakterystyczną pracę. Trochę "nie techniczną". Elastyczność i przyśpieszenie biorąc pod uwagę pojemność dość dobra.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez zarzutów.
4,0
Układ jezdny
Charakterystyka zawieszenia nieco sztywna. Nierówności pokonuje pewnie i bez zbędnych stuków.
Komfort
4,0
Widoczność
Można mieć zastrzeżenia co do szerokości przednich słupków. Jest to pewnie związane z konstrukcją nadwozia i "klatką bezpieczeństwa". Czasem to nieco ogranicza widoczność.
5,0
Ergonomia
Moim zdaniem bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Małe wnętrze szybko się nagrzewa oraz schładza przez półautomatyczną klimatyzację. Trafnym rozwiązaniem jest doprowadzenie nawiewów do tylnych siedzeń. Znacznie polepsza to wentylację.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Biorąc pod uwagę rozmiary oraz ilość miejsca w środku jest to auto dla czterech osób.
4,0
Wyciszenie
Dość dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ten trzy-cylindrowy silnik 1,2 HTP w trasie przy rozsądnej jeździe (max 110 km/h) pali 5,5 litra (z włączoną klimą bagażem i trzema osobami). W mieście spalanie kształtuje sie w granicach od 6 - 7 litrów. Łańcuch rorządu obliczony dożywotnio, hydrauliczna regulacja zaworów powodują obniżenie kosztów eksploatacji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam go niewiele ponad rok. Zobaczymy jak bądzie dalej. Na chwilę obecną uważam, że jest do przyjęcia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go 2 rok. Serwis odwiedziłem przy okazji przeglądu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać wszystko ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]