zbyt mała moc i mała elastyczność. Dynamika samochodu dla ludzi którzy lubią niedzielną , rekraacyjną jazdę
5,0
Skrzynia biegów
bezproblemowa zmiana biegów
4,0
Układ jezdny
zbyt słabe łaczniki stabilizatorów ( ale nie ma się co dziwić, w końcu nasze drogi są w opłakanym stanie)
Komfort
4,0
Widoczność
za szerokie przednie słupki
4,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie rewelacyjne ( w zimie można jeżdzić w krótkich spodenkach), co do wentylacji to trochę gorzej
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca na nogi z przodu po stronie pasażera ( żle przemyślane rozmieszczenie schowka) , a z tyłu mogą jeżdzić tylko dwie osoby
3,0
Wyciszenie
nieprzyjemne odgłosy zawieszenia na nierównościach oraz głosny silnik powyżej 3500 obr/min
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10 l gazu / 100 km - ale przy dosyć ostrej jeździe
3,0
Stosunek jakość/cena
zbyt drogi samochód oraz za drogie części
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padła pompa paliwa przy około 20000 km przebiegu oraz wtryskiwacze (wszystkie 4 ) po 100000 km, a w tym momencie muszę pomyśleć o przekładni kierowniczej, która zaczyna przeciekać
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]