W 2 osoby wyprzedzanie nie robi problemu,gorzej z 4 osobami,ale daje rade.Silnik pracuje cicho.Jest bardzo elastyczny juz od 1500 obr/min.Lubi wymiane oleju co 8000-9000 km.Jezdze na polsyntetyku wg.Ostatnio zauwazylem ,ze troche zaczyna sie pocic pod uszczeleka glowicy i przy czujniku cisnienia oleju,ale to nie dramat
5,0
Skrzynia biegów
Super zestpniowana.Przydalby sie 6 bieg
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie trzyma sie drogi nawet na fabrycznych 165 oponach.Co jakis czas trzeba wymieniac lacznik stabilizatora.Wymienilem dopiero raz po 100 tys km.Przydalby sie abs,ale to nie wina auta;-)
Komfort
5,0
Widoczność
Troche grube przednie slupki,ale idzie sie przyzwyczaic
5,0
Ergonomia
Wszystko pod reka.naprawde nie ma czego sie czepic
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu niestety nie ma rewelacji.Odparowanie tylnych szyba jest chyba niemozliwe.Poza tym 3 i 4 stopien nawiewu bezuzyteczny-przypomina huragan w aucie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowcy i pasazera doskonale,ale z tylu osoby o normalnym wzroscie nie moga narzekac,biorac pod uwage,ze to auto klasy najmniejszej.
5,0
Wyciszenie
Kwestia opon.Przy 110 km/h jest cicho.Z kolei jazda przy otwartym tylnym oknie jest niemozliwa(slychac potworne dudnienie),lekarstwem jest uchylenie minimalnie przedniej szyby.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najekonomiczniej to nie przekraczac 3000 obr/min.Z 5 osobami na pokladzie przy szybkosci 110 km/h 5.9 l/100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Rowniez jest super.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgow hm..,co jakis czas dolewam plyn chodzacy,wymiana zarowek nawet czesto.tak poza tym to nic sie nie psuje
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
lacznik stabilizatora po 100 tys km,wentylator chlodnicy po 80 tys km,no i wiadomo wymiana rozrzadu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]