Zawieszenie
: trzym asie dorgi znakomicie, i super tlumi drgania..jak w aucie wyzszej klasy, ale coz cale zawsiszenie od Vw polo
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
faluje na niskich obrotach, wymian rozrzadu juz przy 38tys, wymiana uszczelki pod glowica przy 75tys
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
woda wdziera sie przez drzwi tylni i przednie, urwal sie uchwyt od schowka, opada sam fotel kierowcy, skrzypia tylnie drzwi pomimo wielu smarowan w ASO, reczny beznadzijny co chwile naciagny i znowu nie trzyma.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rdzewjeje tylnia klapa, czujnik skretu, termostat, dwa razy tlumik, dwa wtryski, 3 razy łaczniki stabilizatora, wszystkie amortyzaory leja choc jescze sa w granicy ´dobrej´, uszczelka pod glowica, zapiekly sie bebny z tylu, strzeliła uszcelka pod pompa wodna (wymiana od razu pompy be tak droga usluga, trzeba wyciagac silnik) Rozrzad wymiany przy 38tys i znowu sie tlucze przy 80tys, dramat. Tak niski przebieg i tyle rzeczy, a kolega ma toyote corlloe z 300tys przebiegu i nic....po porstu nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 68KM 50kW
[l/100km]