Inne
: To że tak przywiąze sie do tego samochodu i że za stosunkowo niewielkie pieniadze można miec bardzo wygodne i bezawaryjne autko pod warónkem Serwisowania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Silnik
: Przepustnica problemy z wolnymi obrotami na benzynie
5,0
Całokształt
Autko służy mi do pracy cały czas trasy po europie
Samochód ma swoje wady ale ogólne polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik Skodowski 8 zaworowy 60 konny Elastyczny przy 2600 obrotach 120 niutonometrów silnik mimo tak znacznego przebiegu nie otwierany, przebieg na gazie 250 tys km wymianiane tylko elementy eksploatacyjne paski oleje płyny i łańcuszek rozrządu (co ok 100 tys km) Cały czas na pełnosynetyku Castrolu 5w40 Od wymiany do wymiany bez dolewek Silnik ten Świetnie nadaje się do zagazowania Gaz mu widać nie szkodzi :)
5,0
Skrzynia biegów
jak dotąd bezawaryjna begi wchodzą jak w masełko
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie szczegónie przednie awaryjne
Ale VW polo (okular) Seat Ibiza, Cordoba od 2002 roku Audi a3 maja takie samo zawieszenie więc też jest awaryjne a tamte samochody są sporo droższe jako nowe z podobnym wyposażeniem ;)
Jeśli chodzi o prowadzenie wzorowe jak na taką klasę auta w moim mam coponki 195/50/15
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu cięzko Combi i przeszkadzają słupki do przyzwyczajenia
5,0
Ergonomia
Jak w niemieckim samochodzie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
kilka chwil i gorąco klimka b.dobra ale zmniejsza znacznie moc i silnika
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super s tyłu Średnio
5,0
Wyciszenie
Wersja Elegasnce i confort bardzo dobrze wyciszona (dodatkowe wygłuszenia)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj jest srednoi samemu w trasie udało mi sie zejsc do 7 litrów gazu jadąc do 90 km na godzinę, normalnie około 8.5 w trasie masto do 11 Gazu Samochód na oponach 195/50/15
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane jak najbardziej Polecam ale wcześniej radze dobrze sprawdzić najlepiej na serwisie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wiec tak przez ten czas w samochodzie zmieniono wiem ba mam książkę serwisową przed nosem ;)
Naprawa zawieszenia 80 tys km W ASO koszt 600 zł części 350zł reszta to cena usługi
Czyszczenie przepustnicy 85 tys km 120 zł´
wymiana czujnika temperatury 120 ty km koszt 150 zł kosz czujnika w ASO 100 w sklepie 52 zł
Wymiana łańcuszka rozrządu z rolkami i uszczelniaczami 450 zł wraz z częściami
Klocki hamulcowe przód 60 tys km 120 zł z wymianą
Szczeki 120 ty km 150 zł z wymianą
Naprawa zawieszenia wraz z wymianą amortyzatorów i ustawieniem geometrii 152 tys km Koszt 1000 zł
136 tys km wymiana czujnika skrętu 400 zł wraz z robocizną
156 tys km Wymiana Sondy lambda 350 zł
Wymiana amortyzatorów tył 140 tys km 500 zł
189 tys km wymiana łańcuszka rozrządu
z rolkami o raz uszczelniaczami 450 zł
230 tys km Wymiana tarczy sprzęgła oraz docisku 1000 zł
242 tys km Czyszczenie przepustnicy 100 zł
260 tys km Naprawa przedniego zawieszenia 600 zł
260 wymiana tulejek w tylnej belce 300 zł
Oprucz tego przeglądy roczne Serwisy olejowe Wymiana Filtrów świec co 60 tys km 60 zł
Żarówki i inne duperele
Samochód po za normalnym zuzywaniem sie elementów sie nie psuje dlatego go nie sprzedaje :)
Przepraszam za brak kolejności
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochodem nigdy nie stanąłem w trakcie wyjazdu Polecam
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]