Ogólnie samochód jest ok. i na tle konkurencji wypada dobrze.Drobne braki w wykonaniu nie psują wizerunku solidnego dobrze zaprojektowanego pojazdu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pomimo starej konstrukcji dobrze radzi sobie z "Fabką" Na pochwałę zasługuje ze względu na dużą kulturę pracy i stosunkowo łagodne obchodzenie sie z paliwem. Do wad zaliczyć należy tzw.falowanie wolnych obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia b.dobra . Przełączanie biegów może nie tak precyzyjne jak w VW, ale i tak chyba w swojej klasie prawie najlepsze.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny zestrojony na sztywno, ale dobrze wybierajacy nierówności naszych "autostrad" Bardzo precyzyjny układ kierowniczy.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok. Co do ogrzewania to bedzie moja pierwsza zima. Plus za filtr p/pyłkowy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażera siedzacego z przodu wystarczająca z tyłu trochę mało miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie na dobrym poziomie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy delikatnym traktowaniu pedału gazu spalanie biorąc pod uwagę wielkość samochodu i poj. silnika w normie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena zarówno nowej jak i używanej Fabii jest dosyć wysoka, ale Czesi zawsze umieli się cenić dlatego samochody tej marki zawsze w Polsce były drogie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki takie jak we wszystkich Fabiach tzn. nieszczelności drzwi tylnych (mokre tapicerki), trzaski dochodzace z deski rozdzielczej itp..
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie brak i niech tak pozostanie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]