Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia I Hatchback

IKE, 19 lat temu
Silnik 1.4 60KM 44kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 75 tys. km
Skoda Fabia I Hatchback 1.4 60KM 44kW 1999-2007 - Oceń swoje auto
3,85
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Nieźle ale jest jeszcze nad czym popracować
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jeszcze rodem z Czech, jeśli jeździ się bez obciążenia to całkiem żwawy (brzk kompleksów przy ruszaniu, czy przyspieszaniu) przy większym obciążeniu trochę brakuje mocy, ale to w końcu tylko 60KM, po jeździe Fabią z nowym silnikiem 1,2 HTP (64KM) utwierdziłem się w przekonaniu, że silnik 1,4MPI był lepszy (może mniej ekonomiczny)
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, ale bywa, że ma opory zwłaszcza przy wrzucaniu jedynki
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
było by super gdyby nie grube słupki z przodu, a szczególnie z tyłu
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, nie mam zastrzeżeń
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
silna dmuchawa, szybko się nagrzewa, ale trochę za głośna na większych obrotach (3-4) i bywa, że coś stuka
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu całkiem fajnie pod warunkiem że mie jedzie obok Ciebie ktoś o słusznej tuszy, z tyłu nie jeździłem, ale wyższe osoby czasem wbijały mi kolana w plecy
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny przeciętne jak na obsługę w autoryzowanych stacjach, częste wymiany żarówek (H7 cena od 8 do 30 zł) średnie spalanie przez cały okres użytkowania 7,5 l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
trzy lata temu dałbym o ocenę wyżej, ale dziś ceny znacznie wzrosły, a wyposażenie pozostawia wiele do życzenia (poza najdroższymi wersjami)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
często przepalające się żarówki H7, kilka awarii: wymiara reflekrora i akumulatora (na gwarancji), wymiana łacznika stabilizatora po ok 40 000, pęknięta tuleja amortyzatora po ok 60 000 (to nasze wspaniałe drogi), po ok 1,5 roku zaczynają przeciekać drzwi przednie (konieczność uszczelnienia - wydatek ok 120zł), wymiana elementów układu hamulcowego (klocki, tarcze, szczęki) po 60 000 - niby nic bardzo poważnego ale jednak jest nad czym popracować Ale najbardziej denerwujące są wypadające zaślepki (od śrubki osłany przeciwsłonecznej, kapsel na gnieździe amortyzatora) niby koszt takiego kapsla to tylko 1,5 ale dwa razy go zgubiłem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niby nic bardzo poważnego się nie zdażyło ale trzy razy auto całkowicie odmówiło współpracy - awaria centralnego systemu sterowania (było i mu przeszło ale przez kilka minut samochód robił co chciał) - padnięty akumulator - zapchane coś tam w przepustnicy

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Skoda Fabia I

Liczba wpisów: 122

Skoda Fabia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Skoda Fabia I Hatchback