Samochód jest fajny, silnik generalnie bezawaryjny, natomiast wszystko psuje tragiczne i kosztowne w naprawie zawieszenie. Poza tym, nalezy szerokim łukiem omijać ASO, bo nie dość że wszystkiego nie potrafia naprawić, to jeszcze te ceny z kosmosu, nie adekwatne do ceny tego modelu Skody.
Wrażenia
4,0
Silnik
całkiem niezła elstyczność, co nie dziwi bo silnik ma 120 Nm
5,0
Skrzynia biegów
super, szczególnie należy pochwalić krótki drązek
4,0
Układ jezdny
zawieszenie dobrze trzyma w zakrętach, choć wydaje się trochę za miękkie
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
typowa niemiecka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie jest super, natomiast do chłodzenia jest trochę zastrzeżen. Poza tym, filtr ma tendencję do szybkiego zapychania się, co ma wpływ na głośność dmuchawy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przedu bez zastrzeżen, z tyłu trochę mało, choc patrzac na wielkość samochodu nie ma co narzekać
4,0
Wyciszenie
na benzynie ok, natomiast na LPG szczególnie po poluzowaniu zaworów jest trochę głosny - cóż, cos za coś.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taką moc i pojemność to zdecydowanie za dużo, sytuację ratuje natomiast LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
cena wyjsciowa mogłaby być jeszcze niższa, szczególnie dla "gołych" modeli. N szczęście są jednak rónegorodzaju promocje i rabaty.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogólnie jest nieźle, natomiast męczą drobiazgi w stylu skrzypienia deski rozdzielczej, boczków drzwi, tylnej kanapy i półki oraz zawieszenia
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie jest fatalne - nie nadaje się na polskie dziury. Osławiony stabilizator daje sie we znaki po kilku, góra kilkunastu km przebiegu. Silnik bezawaryjny, pod warunkiem że się go odpowiednio serwisuje (to nie znaczy że w ASO)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]