Ze skrzynią nie było żadnych kłopotów, czasem tylko jedynka wchodzi jakby \"nie do końca\" ale to żaden poważny problem i zdarza się rzadko
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki z przodu mogą trochę przeszkadzać, czasem trzeba się nagimnastykować żeby zobaczyć czy coś jedzie z lewej strony
5,0
Ergonomia
Czuję się komfortowo podczas jazdy (mam tylko 170 cm wzrostu ale wyżsi też nie powinni mieć problemu). Przyciski łatwo dostępne i sensownie ułożone.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobre, odparowanie szyb nie trwa długo, jedyna mała usterka - po 80 tys. km przestały działać 2 paski z ogrzewania tylnej szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przy 120-130 km/h silnik zaczyna pracować zdecydowanie za głośno, przy większej prędkości trudno nawet porozmawiać z pasażerami.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żarówki reflektorów przepalają się chyba nieco częściej niż powinny, poza tym był kłopot z wyciągnięciem fabrycznego radia (uszkodzony jeden zaczep). Ogólnie nie mam uczucia, że nękają mnie usterki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do 80 000 km z wozem nie działo się dosłownie nic, poźniej konieczne było oczyszczenie i regulacja przepustnicy, wymiana tylnych amortyzatorów(choć tu można winić stan naszych dróg), wymiana tulei na przednim wahaczu (90 tys. km). Musiałem też wymienić tłumik, który zaczął gnić po ok.90 tys. km (250 zł z robocizną). Po tej kumulacji awarii mam nadzieję pojeździć bezproblemowo przez dłuższy czas.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]