Układ elektryczny
: awarie czujnika skrętu wyłącza się wspomaganie kierownicy
Silnik
: kulejąca praca przy zasilaniu benzyną
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
zasilany gazem chodzi jak zegarek na benzynie kuleje
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zaparowywanie szyb w zimie i podczas deszczu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny przeglądów bardzo wysokie, wykonywane byle jak, być może trafiłem na takiego "dealera".A ceny napraw i części w autoryzowanych serwisach są niebywale wysokie.Omijać z daleka.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gdyby nie problemy z czujnikiem skrętu i słabą jakością łożysk piast kół
przednich (do tej pory wymieniłem już pięć razy piasty przednie) niezawodność oceniłbym na 5 z plusem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]