auto jest bardzo usterkowe;pompa układu chłodzenia,uszczelka pod głowicą,termostat uk.chłodzenia cz.temp.silnika,bardzo słabe zawieszenie ,mieszkam w Gdyni jezdze po dobrych drogach i spokojnie przy 70000 tyś.wybite sworznie wachaczy 2 razy wymieniane orginalne tylne odbojniki amortyzatorów uszkodzenie czujnika poziomu płynu chłodzącego wymiana razem z zbiornikiem nieszczelnosc układu chamulcowego zepsucie mechanizmu klapki od wlewu paliwa bardzo głośna praca łancucha rozrządu (bo silnik w 1.4 mpi to bardzo stara konstrukcja wcale nie niemiecka z archaicznym łancuchem rozrządu)a co najciekawsze korozja nad tylnia lampą w 6-letnim aucie z karoserią ocynkowaną podobno w technologi niemieckiej tylko z jaką kontrolą jakości auto jest garażowane od początku jestem pierwszym właścicielem garaż jest ciepły i suchy bardzo dużo drobnych usterek skrzynia biegów nieprecyzyna