Zawieszenie
: Bardzo szybko zużywają się łączniki stabilizatora
Przeniesienie napędu
: łożyska kół przednich wytrzymały tylko 60 tyś
Układ hamulcowy
: po 100 tyś tłoczki (tył) zaczeły puszczać płyn
4,0
Całokształt
Bardzo fajne, niedrogie, niezawodne autko. Trochę ciasne i małe dlatego następne będzie już wieksze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Stara skodowska konstrukcja, przeciętna kultura pracy, ale niezawdnośc na bardzo przyzwoitym niemieckim poziomie.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonale wskakują biegi, konkurenci powinni sie uczyć od vw.
4,0
Układ jezdny
Świetnie zestrojone zawieszenie, tylko te polskie drogi - bardzo szybko się zużywają łączniki stabilizatora i ciągle coś stuka. Łożyska kół przednich wytrzymały 60 tyś, wymiana dość kosztowna - razem z piastą.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dora widoczność z przodu, z tyłu też całkiem nieźle.
4,0
Ergonomia
Plastiki całkiem niezłe jak na skode, nic sie w przedniej szybie nie odbija. Trochę ponuro w podstawowej wersji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Strasznie szybko szyby parują, poza tym ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę krótkie fotele, na dłuższych trasach męczą, po mieście wystarczające. Z tyłu wystarczy spokojnie dla 2 osób.
3,0
Wyciszenie
Niestety, przy wyższych prędkościach za głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie średnio 9 litrów, 50/50 trasa i miasto.
4,0
Stosunek jakość/cena
W porównaniu do europejskiej konkurencji całkiem niezawodne auto za niewielkie pieniądze. Daleko mu do japońskich ale to już nie ten przedział cenowy. Chyba najlepszy kompromis cena/jakość/niezawodność.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często padają żarówki, łatwo zarysować twarde plastiki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez cały okres użytkowania auta zawsze paliło i nigdy nie zawiodło. Gdyby tylko nie to zawieszenie...
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 60KM 44kW
[l/100km]