1.4 TO MINIMUM NA TO AUTO JEZELI WKRECI SIE DO 5TYS MOZNA SIE POŚCIGAC
4,0
Skrzynia biegów
NIE MAM ZASTRZEZEŃ
SPOKOJNIE DA SIE KRECIC DO 5,5 TYS NA KAZDYM BIEGU
4,0
Układ jezdny
TAK JAK PISZA ABS TROCHE WRAZLIWY NA DZIURY
POZATYM DOBRZE SIE PROWADZI
SZEROKIE OPONY DAJA TROCHE OPORU NA ASFALCIE ALE ZA TO LADNIE WYGLADAJA DODAM JESZCZE ZE JAK SIE ZLAPIE KAPCIA TO DOJEDZIE SIE DO DOMU BEZ WYMIANY
*ALE POTEM TRZEBA NOWA GUME WSADZIC ZONA PRZEYESTOWAŁA*
Komfort
4,0
Widoczność
WYSOKO SIE SIEDZI
4,0
Ergonomia
NA TRASIE TAK DO 90KM NA GODZINE DA SIE WYCISNAC NAWET 4,8 NA STO
STEDNIA U MNIE NA SPOKOJNIE TO 5,2
PO MIESICE I NA KRODKIE TRASY POD 6,5 PODCHODZI
NA AUTOSTRADZIE POD 7 JAK SIEE JEDZIE 140 I CIUT:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA W 1,4
DZIAŁA SZYBKO POWIEDZIAŁ BYM NAWET ZE LEPIEJ NIZ U KONKURENCJI
JEDYNY MINUS TO W PIERWSZEJ FAZIE ZARAZ PO WŁACZENIU CZUJE SIE TAKIE ZAMULENIE NA NISKICH OBROTACH BYM POWIEDZIAAL CHWILOWA DZIURA W GAZIE
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
KIEROWCA BEZ PROBLEMÓW
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NAPISAŁEM W ERGONOMI
CENY PRZEGLADÓW TO OKOLO 400-700 ZŁOTYCH
ZLEZY CO I GDZIE
ALE ZAZNACZAM ZE WARTO SERWISOWAC MOZE NIE W AUTORYOWANYM SERWISIE BO TAM ZA ROBOCZOGODZINE LICZA SOBIE 130 ZL I DODAM ZE CZASOWO TEZ SIE NIE SPIESZA
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
JAK DOTEJ PORY WYMIENIŁEM 2 ZAROWKI Z PRZODU
KTORE PRZEPALAJA SIE PRZY ZMIANIE NA DŁUGIE
SWIATŁA
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JEDYNE CO SIE ZEPSULO TO WSPOMAGANIE KIEROWNICY
ALE JESCZE NA GWARANCJI
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW
[l/100km]