Przeniesienie napędu
: skrzynia biegów a konkretnie praca lewarka, płynność i precyzja, w miarę krótki skok
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: łączniki stabilizatora
Karoseria
: woda wewnątrz pojazdu na dywanikach po opadach deszczu, drobne trzeszczenie i stuki plastików
Układ elektryczny
: pali H7 zbyt często, zapalanie się kontrolki awarii wspomagania układu kierowniczego
4,0
Całokształt
Ogólnie nieżle jak na tej klasy auto, istotnym jest fakt ,że od pierwszego dnia założyłem markową instalację LPG (na wtryskach, marki Landi Renzo). Do 110 000 przebiegu (rocznie robię ok.50 000 km) zgodnie z zaleceniami producenta wykonywano wszystkie przeglądy ( rozrząd co 90000), także instalacji LPG ( bardzo ważne). Potem tylko regularna wymiana oleju, filtrów , ect. Przy Przy 115 000 km naprawa reduktora LPG.
Dzisiaj 210 000 i auto jeździ niżle, tak więc przy właściwej eksploatacji trudno powiedzieć czy instalacja LPG wpływa znacząco na przyspieszone zużycie silnika, bo kto wie ile on powinien wytrzymać jeśli bu wcinał tylko benzynkę.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 75KM 55kW
[l/100km]