Silniczek maly, oszczedny, do jazdy po miescie. Mala moc auta (64KM) sprawia, ze auto w trasie z zaladowanym bagazem i dwoma osobami na pokladzie (!) zaczyna jechac dosc opieszale. Plus jedynie na dobra elastycznosc i niskie spalanie (w trasie). Wada silnikow 1.2 HTP jest sypiacy sie rozrzad dlatego warto zastanowic sie nad inna jednostka napedowa.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza bardzo lekko pomimo przebiegu 80 tys. Zadnych usterek..
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie drogi, halasuje podczas wiekzych dziur w nawierzchni.
Jak dla mnie za nisko umieszczone pokretla od nawiewu (nie pod reka).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzezen.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto napewno nie dla 5 osob tak jak to podaje producent.
3,0
Wyciszenie
Silnik 1.2 wyzszych obrotach halasuje jak kosiarka elektryczna, ktora dostala za duze napiecie,.... a wszystko pieknie slychac wewnatrz. Niektorym ten odglos moze sie podobac.
Powyzej 100 km/h zaczyna szumiec wewnatrz kabiny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty napraw przyzwoite - ale nie w autoryzowanych serwisach!!!
Zuzycie paliwa - moglby palic mniej w miescie (ok. 6.5-7l)
3,0
Stosunek jakość/cena
Powinna kosztowac mniej jak na podrobe VW..
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Laczniki stabilizatorow, gumy stabilizatorow, zarowki.... W ciagu 100 tys km wymienicie sobie to nie raz:) Chyba ze olejecie wszystkie trzaski i odglosy, dochodzace od przodu auta..
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymienilem dwa komplety tarcz i co?? Dalej sie krzywia...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 64KM 47kW
[l/100km]