po ok 50 tys silnik staje się hałaśliwy a po 100 tys wyraźnie słabszy (zaczyna również brać olej !!!)
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna i cicha
3,0
Układ jezdny
po 50 tys słychać już wyraźne stuki
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
całkiem przyzwoicie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
lepiej poszukać czegoś z rynku wtórnego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi się nie psują ,od nowości wymieniłem tylko parę żarówek i bezpiecznik.Ale jak już się zepsuje to raczej na amen -w moim przypadku przedwcześnie zużył się silnik
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety silnik wytrzymał niewiele ponad sto tys.km.Jeden z cylindrów stracił kompresję mimo że nie był to silnik piłowany , zawsze rozgrzewany i regularnie serwisowany.Nie przypuszczałbym że trafi mi się to tak szybko.Prawdopodobnie są tam montowane tandetne tłoki i pierścienie.
Skody więcej nie kupię.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 64KM 47kW
[l/100km]