"Ni to pies ni to wydra" Trzy cylindry dają znać o sobie. Na biegu jałowym trochę nim rzuca. Odgłosy wydeje z siebie jak pralka wirnikowa. W miare elastyczny.
Clio 1,2 16V/75KM o wiele lepszy, cichszy nie ma problemu przy zapalaniu.
4,0
Skrzynia biegów
VW ma dobre skrzynie. Podpisuje się pod tym.
4,0
Układ jezdny
Jak naciskam pedał hamulca, zaczyna skrzypieć zawieszenie, w serwisie powiedzieli że to normalne w tym modelu. hmm ?
Za to dobrze trzyma się na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu - w miarę, do tyłu cienko( wysoki bagażnik)
5,0
Ergonomia
Dobra jakość materiałów montaż też w miarę. Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie OK. Klimy brak !!!!
Mam zwykłe szyby. W lato wnętrze nagrzewa się do niewyobrażalnych temperatur. Tym samochodem nie da się jaździć w słońcu.
Apel do kumujących:
Klima !
Koniecznie niskoemisyjne szyby!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na klasę "B" jest dobrze w R. Clio jest gorzej.
4,0
Wyciszenie
Silnik taki dziwny odgłos ma. Po za tym może być.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik 1.2 to trochę za dużo pali.
Masa samochodu jest tu nie bez znaczenia. ~~1050kg.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dał bym ocenę 5 jak by był lepiej wyposażony w standardzie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stuki w dzwiach, naprawa świateł cofania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana napinacza łańcuszka rozrządu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 64KM 47kW
[l/100km]