Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia I Hatchback

T., 19 lat temu
Silnik 1.2 i 64KM 47kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 5 tys. km
Skoda Fabia I Hatchback 1.2 i 64KM 47kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
4,31
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Model hatchback CHOICE silnik 1.2 12V 64KM opony Barum fabryczne całosezonowe centralny fabryczny wzbogacony o "firmowego" pilota - do chrzanu, działa z odległości góra 30 cm i trzeba stać przy drzwiach, i tak w większości przypadków łapie dopiero za 3 lub 4 razem (nawet na nowych bateriach)
Wrażenia
3,0
Silnik
bardzo cichy, z elastycznoscia kiepsko na trasie, wlasciwie z silnikiem 1.2 12V da sie dynamicznie jezdzic tylko w miescie, zdecydowanie brak mocy przy wyprzedzaniu (2 osoby w aucie) ale z 3 cylindrami nie ma co sobie za duzo obiecywac, przy 4 osobach w aucie na trasie lepiej nie wyprzedzac bo mozna zaliczyc czółko z naprzeciwka. Mam wrażenie że 130 km/h to kres mozliwosci tego silnika
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny czesto haczy, jedynka tez. reszta biegow ok. fajne krotkie przelozenia, w miescie jednak trzeba czesto żonglować biegami
5,0
Układ jezdny
na zakretach bez zarzutu, zawieszenie idealne, dobrze ze takie twardawe, przy hamowaniu dzieki temu samochod nie poczyla sie znaczaco do przodu
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc do przodu idealna, nigdy nie parkuje tyłem bo widocznosc do chrzanu a czujnikow nie mam, szerokie tylne slupki i wysoka linie tylnej szyby
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu chociaz mozna niechcacy nacisnac blokade centralnego umieszczona na podlokietniku na dzwiach kierowcy (powinien byc bardziej do przodu, pod dlonią, a jest za blisko łokcia), uchwyty do napojow tylko po otwarciu schowka pasażera-do bani, bardzo przydatna regulacja kierownicy w dwoch płaszczyznach i jak dla mnie w moim aucie (model CHOICE) regulacja wysokosci fotela kierowcy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko sie nagrzewa, w modelu hatchback przydatna wycieraczka, spryskiwacz oraz ogrzewanie (automatycznie się wyłacza po 20 minutach), dmuchawa troche glosno chodzi na 3 i 4 stopniu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duzo miejsca, starcza nawet z tyłu na nogi, jestem wysoki ale nie musze odsuwac fotela do tyłu żeby uzyskać miejsce na nogi--podwyższyłem fotel i uniosłem kierownicę do góry i od siebie. za drogi podłokietnik środkowy (około 700 zł)
4,0
Wyciszenie
z racji małej poj. silnika robi się głosno powyżej 3500 obr., za głośno słychać dmuchawę
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo dobre, około 6 litrów miasto (tylko kierowca) w zimie chleje jak na tak małą poj. ale to z racji włączania maksymalnego nawiewu gorącego powietrza
5,0
Stosunek jakość/cena
Tylko w Skodzie można tak dowolnie komponować wyposarzenie - np. nie mając poduszki pasażera ani nawet elektrycznych szyb i centralnego kupić sobie klimę (dużo tańsza niż u innych marek), np. w Volksvagenie można kupować elektrykę tylko w kosmicznie drogich pakietach (np. do elektr. szyb trzeba wziąć lusterka i alarm - całość około 3000zł, żenujące)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez usterek (po 9 miesiącach), za skandal uważam że auto nie ma standardowo listw naprogowych (kobieta wsiadająca jako pasażer zawsze zachaczy obcasem o lakier na progu) oraz brak listw bocznych, denerwujący dzwięk rezerwy paliwa (może wystraszyć pasażera:)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótko używam
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Fabia I Hatchback