Silniczek cichy jednak osiągami nie powala na kolana (chociaż przy odpowiednim manewrowaniu skrzynią biegów i butowaniem jest znośnie)
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje świetnie - biegi wchodzą leciutko, nie czuć momentu oporu przy "wskoczeniu" biegu - dla mnie idealnie
4,0
Układ jezdny
Auto trzyma się drogi jak przyklejone.
Jedyna usterka to po 20 000 km nawalił stabilizator (normalka a Skodilaku czy felerny egzemplarz? - nie wiem)
Komfort
3,0
Widoczność
Przeszkadzają bardzo szerokie przednie słupki (np. raz przy ruszaniu zdziwiłem się, kiedy zobaczyłem nagle pieszego tuż przed maską - nie było widać skubańca wcześniej bo zasłaniał go masywny słupek)
4,0
Ergonomia
Wszystko jest tak jak trzeba, nie mam zastrzeżeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko jest tak jak trzeba, nie mam zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z przodu jest dużo, o tyle się nie wypowiadam bo nie podróżuję w tamtych rejonach ;)
4,0
Wyciszenie
Niezłe - dopiero przy prędkości ~160 słychać wyraźnie warkot motoru, natomiast szumu wiatru nie uświadczymy przy żadnej prędkości (albo już ogłuchłem ;))
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jak zwykle zależy od sposobu jazdy - i niech nikogo nie zwiedzie ta mała pojemność bo silniczek ten potrafi wypić nawet koło 11 litrów w cyklu mieszanym przy "ciągnięciu" na wysokie obroty. Jednak przy łagodnym traktowaniu odwdzięczy się niskim spalaniem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 64KM 47kW
[l/100km]