Silnik
: padające cewki zapłonowe i słyszalny łańcuszek rozrządu
4,0
Całokształt
bardzo przyjazne i dopracowane autko z przyjemnie tyrkoczącym silniczkiem, idealne auto dla kobiety na miasto, ciut za mało miejsca z tyłu i za głośne wnętrze, generalnie wielki plus
Wrażenia
4,0
Silnik
silniczek idealny do poruszania się po mieście, do 50km/h bardzo zrywny i przyjemny, powyżej tej prędkości auto mułowato rozpędza się do setki; mimo 3 cylindrów silnik wydaje miły dla ucha dźwięk - taki tyrkot kosiarki ;)
4,0
Skrzynia biegów
skrzynka zestopniowana na miasto, krótki skok lewarka, dosyć precyzyjna praca mimo 170tyśkm przebiegu, jak dla mnie idealna
4,0
Układ jezdny
stosunkowo twarde acz delikatne zawieszenie, jeden szybki kurs po wertepach i już coś styka w prawym przednim kole ;)
Komfort
3,0
Widoczność
widoczność tylko przecietna, o ile do przodu i na boki widać wsio OK, o tyle do tyłu tragedia - auto trzeba wyczuć - to przez to, ze tylna szybka jest stosunkowo wysoko, a do tego jest wąska, szerokie tylne słupki powodują, ze niewiele widać, a do tego te irytująco małe prawe lusterko...grrrrr ;)
4,0
Ergonomia
wszystko tam, gdzie być powinno, acz miałem ubogą wersję więc niewiele tego było ;)
jedyne co mnie wkurzało to ta pochyła deska rozdzielcza, na której nic nie dało się położyć, bo leciało na podłogę
A! A do tego te otwieranie klapy bagażnika z wnętrza pojazdu - nonsens! :)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja na poziomie podobnym do VW czyli OK, po wymianie filtra przeciwpyłkowego dmuchało cielem i zimnym aż miło :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tę klasę auta bardzo dobrze, mam 190cm wzrostu i z przodu mieściłem się jak należy, aczkolwiek z tyłu musiałem albo zsuwać się z siedziska, albo przechylać głowę na bok ;)
3,0
Wyciszenie
bardzo ciche to to auto nie jest, tyrkotanie silnika skutecznie zagłusza myśli
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo dobre spalanie na trasie, gorzej w mieście; ceny napraw ponoć ni małe, ale nie wiem do końca ile, bo auto posiadało rękojmię komisu na silnik, skrzynię i zawieszenie - z tego co widziałem na fakturach, to tanie te naprawy nie były - cewka zapłonowa 240zł, regenerowany katalizator 500zł itp.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ja dałem za swojego w 2008 roku 10800zł, a sprzedałem w 2009 za 11700zł czyli niezbyt drogie w zakupie i miłe przy odsprzedaży - duże zainteresowanie kupujących! Za niewielkie pieniądze można mieć przyzwoite autko o niezłej jakości, acz VW to to jednak nie jest. :/