Póki co zrobiłem dopiero 2000km więc może za rok powiem coś więcej, ale póki co Skoda Enyaq bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo żwawy, szczególnie na niskich prędkościach 0-80km/h, na wyższych prędkościach nie ma tragedii ale parę koni więcej by nie zaszkodziło.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje 4 gwiazdki ze względu na to, że brakuje możliwości manualnej regulacji nawiewem dla poszczególnych siedzeń. Można regulować nawiewem tylko w całym aucie co jest problemem jak jednej osobie jest zimno a drugiej gorąco. Poza tym ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca w kabinie. Przesiadłem się z Volvo XC90 (2016r.) i choć skoda jest mniejsza to w kabinie jest tyle samo przestrzeni także ogromy plus dla skody, poza tym w skodzie jest więcej schowków. Jednak bagażnik jest już mniejszy o jakieś 200L, dlatego szkoda, że Czesi nie wygospodarowali nieco miejsca na bagażnik pod przednią maską.
5,0
Wyciszenie
Cicho, aż za cicho. Pierwszy raz jadąc samochodem słyszę pracę różnych elementów samochodu. Co i tak nie zmienia faktu , że jadąc Enyaqiem nawet na autostradzie jest bardzo cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika 80 204KM 150kW
Średni zasięg
433km
Średni maksymalny zasięg
450km
Średni minimalny zasięg
300km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
550km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
8,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
4,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania