za dużo usterek, serwis skody na duży minus, wnętrze brudzi się i wyciera, skrzynia zgrzyta,
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik 60KM nadaje się tylko do jazdy samemu. Po włączeniu klimy lub zabraniu pasażerów auto ma problemy z rozpędzaniem się. Niestety 95nm to za mało by to jakoś sensownie się rozpędzało.
1,0
Skrzynia biegów
na gwarancji wymieniane sprzęgło(czasami pomimo wysprzęglania zgrzyty podczas wrzucania biegów), od zawsze słychać łożysko oporowe, teraz po 4 latach i 42kkm każde wrzucenie wstecznego to głośny zgrzyt.
4,0
Układ jezdny
na gwarancji pokrzywiły się tarcze - nie podlega to gwarancji,
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze, choć w zimie ogrzewanie nie do końca radzi sobie z odparowywaniem przedniej szyby
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, ale rozwiązanie z tylną półką nad bagażnikiem słabe, bo 2 sznurki chyba aż tak dużo nie kosztują, a czas spędzany na wychodzeniu z auta i składaniu tej "zapomnianej" półki jest cenny
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak centralnego nawiewu, w upały klima nie wyrabia
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca i da się zmieścić od biedy z rodziną.
4,0
Wyciszenie
trzy cylindry nie dają o sobie zapomnieć, fatalnej jakości radio w wersji Ambition z 2013r.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo brudzi się tapicerka, po 42kkm wytarta kierownica
4,0
Stosunek jakość/cena
auto to takie lepsze Seicento, niby VAG, a strasznie niedopracowane.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 24kkm krzywe tarcze, kamień wpadł między tarcze i klocki i auto jechało na lawecie do mechanika
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
serwis gwarancyjny fatalny. przez 3 miesiące jeździliśmy z niesprawnymi airbagami, bo serwis wymieniał zapięcia pasów, maty siedzeń, sterowniki airbagów. Każda naprawa to tydzień bez samochodu, bo brak samochodów zastępczych. Wymiana sprzęgła na gwarancji. Na końcu tłumaczono, że to ewolucja skrzyni z Felicii i ten typ tak ma.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 60KM 44kW
[l/100km]