Najlepszy samochód w swoim segmencie. Bardzo przestronny, mający wiele przestrzeni dla kierowcy i pasażera. Ku zdziwieniu, silnik pracuje bardzo równo i świetnie sobie radzi na wyższych prędkościach. Bez trudu rozwija katalogową prędkość 160km/h. Zawsze jeździłem dużymi samochodami, a ten był naprawdę miłym zaskoczeniem. Przejeździłem nim ponad półtora roku bez najmniejszej usterki, więc trudno mówić o mankamentach czy awaryjności. Samochód ma zaskakująco trwałe hamulce. Po 44 tysiącach wciąż jeździłem na tych samych klockach. Napisałbym coś o minusach, ale nie odnalazłem. Może poza jednym - brak tylnych nadkoli sprawia, że zimą słychać, jakby ktoś nam sypał piasek po plecach, ale jest to do zniesienia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealnie sobie radzi nawet przy wyższych prędkościach.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dość długie, dobrze dopasowane. Trzeba odczekać dwie sekundy nim wrzuci się wsteczny. W przeciwnym razie lekko zagrzechocze.
5,0
Układ jezdny
Dobre prowadzenie, usztywniająca się kierownica podczas szybszej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Mimo, że twarde, to wygodne fotele, nawet przy dłuższych trasach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca dla kierowcy i pasażera. Pasażer wzrostu 180cm może śmiało wyciągnąć nogi i rozprostować je w kolanach.
5,0
Wyciszenie
Jak na tę klasę, to bardzo dobre. Jedynie przy jeździe podczas deszczu, odczuwalny jest brak tylnych nadkoli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy za 333zł i tankowanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacyjny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 60KM 44kW
[l/100km]